woensdag 1 december 2010

About Me

Mijn naam is Maud. Ik ben 22 jaar en woon in het zuiden van Nederland. Ik woon samen met mijn lieve vriend met wie ik al ruim zes jaar samen ben. Mijn andere vriendje, een hond genaamd Dingo, heb ik inmiddels alweer 14 jaar! Ik ben onlangs voor de zoveelste keer van opleiding geswitched. Ik zit nu in het eerste collegejaar van de opleiding Arts & Culture aan de Universiteit van Maastricht.

Mijn liefde voor beauty en nagellak begon niet zo heel vroeg. Ik herinner me wel dat ik op de basisschool glow-in-the-dark nagellak droeg, dat ik in de brugklas begon met mascara en oogpotlood etc. De échte liefde voor beauty-related-stuff begon rond mijn 15e. Make-up en nagellak werden een onderdeel van mijn zelfexpressie, dat is nu nog zo en zal altijd zo blijven.
De lieve mensen in mijn directe omgeving geven helaas niet zo veel om dit soort dingen. Dus kon ik mijn enthousiasme hierover nooit echt met iemand delen.. en tja, gedeelde vreugd is dubbele vreugd, toch? Vandaar dat ik een blog ben begonnen! :)

Liefs, Maud

0 reacties:

Een reactie posten