maandag 29 november 2010

Shoplog & Urban Decay Black Palette swatches

In Maastricht is alles te krijgen wat ik aan beauty spullen geweldig vind! Niet alleen meerdere filialen van Kruidvat, Etos en de Da. Maar ook een Douglas, Sephora, M.A.C. counter in de Bijenkorf, the Body shop enz.
Ik heb afgelopen zaterdag wat make-up gekocht ^^ maar niet gigantisch veel.



M.A.C.: Venomous Villains 'Wrong Spell' lipgloss, Tartan Tale Dazzle Glass Creme 'Radiant Jewels' lipgloss, Tartan Tale 'A Wish Come True' oogschaduw.


Douglas: Artdeco 275, KoH Matt!, Rosebud Salve balsem.


MNY: blush 501 en 101, oogschaduw 629, 609 en 637, lipgloss 397 en 170.


Urban Decay Black Palette<3 En de mini Primer Potion in 'Eden' die er bij zat.
Vooral hier werd ik blij van:

25% korting op make-up bij de Sephora!


De swatches:

In het Black Palette zitten zes oogschaduws, er zit ook een oogpotlood en primer bij! :) De oog schaduws hebben allemaal een zwarte basis.

Black Dog is mat zwart.
Barracuda is zwart met een zilvere shimmer.
Jet is een donker paarse shimmer.
Sabbath is een blauwe shimmer.
Cobra is zwart met goude shimmer en glitter.
Libertine is een donker groene shimmer.

Primer Potion in 'Eden' is een nieuwe variant, hij is bedoeld voor matte oogschaduws. Het viel me ook echt op dat ie de shimmer kleuren van dit palette erg mat maakte. Dat vind ik zonde van mooie shimmer oogschaduws, maar ik vind hem ideaal om onder matte oogschaduws te gaan dragen.
Het 24/7 Glide On oogpotlood vind ik erg fijn! Het is heel zwart en blijft behoorlijk lang op mijn waterlijntjes zitten :)

Ik ben super blij met dit palette! Sowieso ben ik een groot fan van Urban Decay, ik hoop dan ook echt dat volgend jaar een volledige display ervan in de Spehora's komt.

Hebben jullie al iets van Urban Decay?

Liefs, Maud

5 reacties:

Simone zei

Waa wat heb je mooie dingetjes geshopt!, zo mooi vooral het palette!

Maud zei

Dankjee, hihi da's ook fijn favoriet van deze haul ^^

Mitchin zei

The Black Palette is echt cool =) leuke kleuren voor dramatische smokey's =))

Mitchin zei

Oh, en ik hou een give-away dus als je mee wil doen... =))) http://mit-chin.blogspot.com/2010/11/my-first-give-away-competition_29.html

Maud zei

Ja ik ben gek op donkere smokey eyes ^^
Ohh leuk! Ik ga meedoen!

Een reactie posten